This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LouiDK

Hej drenge og piger 🙂

Jeg skal til Guatemala efter nytår og har været ved at kigge på flybilletter. Den billigste jeg kan finde lige nu koster 7000 kr, hvorimod en flybillet til Mexico kun koster omkring 4500 kr.

Da det jo en noget af en prisforskel, overvejer jeg derfor at flyve til Mexico og derfra tage en bus til Guatemala. Er der nogen som har erfaringer med dette, og kan fortælle mig lidt om pris, hvor lang tid det tager osv?

Anonym Claus

Du bør tage et stop i enten Oxaca eller San Cristobal de Las Casas.

Turen fra Mexico City til Oaxca tager ca 6,5 t, Mexico City til San C de Las Casas ca 12 t. Herfra er der masser af busser mod Guatemala.

mvh
    Claus

Tjek ticketbus.mx

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej eller hola,

Tag det rolig og nyd mexico, rejs langsom mod beliz og brug nogen dage i på öen key cooker,
    som claus skriver, du kan få nogen fede stop undervejs,

Du kan også tag det på den hård måde ,bus fra mexico city og hele vejen til gurtamala city. mexico har et rigtig godt bus system , men tag da lige et par dage i mexico city, inden du tag afsted, det hostel du skal bo på i mexico city kan hjaelpe dig med bus og masser af info, hasta luego amigos.lars

Anonym Anonym

Jeg skal til Guatemala efter nytår og jeg flyver fra Hamborg, derfra koster den knap 6000 tur retur og man ankommer om dagen. Jeg har mulighed for at få et lift, så jeg skal ikke betale turen til Hamborg. Hvis du ikke har det, kan du kigge efter lifts inde på turen.dk. Hvis vi skal afsted omkring samme tidspunkt, må du gerne køre med. Jeg fandt også billetter fra Kastrup til lidt over 6000.

Jeg ved ikke om du skal rejse alene, men jeg vil ikke mene at det er sikkert at køre med tog/offentlig transport alene fra Mexico til Guatemala.

Zenia

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account