This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Hejsa!
    Er der nogen der har fif til billige rejser til Vietnam? Jeg tænker kun på flybillet + evt. overnatning 1-2 døgn. Hvis du desuden kan give et praj om hvad det koster at backpacke ca. 1 md. i Vietnam vil det være meget velkomment!
    Tak for hjælpen.
    Mvh
    Frank

Aeroflot er altid god for en billig flybillet. Min kæreste og jeg skal rejse til Thailand-Malaysia-Singapore og vi har givet 3900 kr. per person for en flybillet til Bangkok og hjem fra Singapore. Med hensyn til Aeroflot har de jo levet med et dårligt ry i mange år. Til det kan jeg kun sige at jeg fra flere kilder, der har rejst med Aeroflot, har fået at vide at det hører fortiden til. Aeroflot skulle efter sigende leve fuldt ud op til det niveau de bedste i branchen leverer.

Jeg rejste i Vietnam sidste år i en måned og min erfaring er at hvis du vil rejse virkelig low-budget så har jeg set hostels til $2 per overnatning og lokal mad til et par kroner. Generelt gav vi mellem $6 og $15 per nat, men jeg tror at det svinger meget. Jeg kan stærkt anbefale at du køber Lonely Planet Vietnam, da alle de informationer du søger helt sikkert står der i. Den er desuden rigtig god at have med derude. Highlights fra min tur var absolut 3-dagestur til Mekong-deltaet i syd og Sapa i Nord.

Husk at bestille dit visum i god tid, da ambassaden i Stockholm ikke altid er den hurtigste i verden. Ellers kan jeg kun sige at Vietnam for mig og mine rejsekammerater var en kæmpe oplevelse. God tur!

Hej Vi rejste 2 sammen i 20 dage i vietnam. Tilsammen brugte vi 320 kr. pr. dag til mad, overnatning, ture og souvenirs. Det er nok ikke meget mindre ved en person, da mad ikke koster alverden. Selvfølgelig var turene lidt dyre, men værelse og souvenirs skulle vi jo kun have en udgave af. Et par gode hundreder ville nok passe fint.

Anonym Anonym

Den vietnamesiske ambassade i Hellerup kan med fordel benyttes til anskaffelse af visum.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account