This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dyrhoej

Hej. Jeg skal om 1½ år rejse jorden rundt (ja, der er længe til, men det skader vel ikke at være forberedt 😉 med stop i bl.a. Bolivia og Peru. Jeg har diabetes og er derfor afhængig af daglig medicin. Mit spørgsmål går så på, om der er andre der har været på en længere rejse med diabetes, eller en anden sygdom der kræver daglig medicin, og hvordan du/i så har gjort mht medicin.
    Er det nemt at få fat på? Er der nogle lande hvor det har været mere vanskeligt at få fat på? Har du/i købt det i landet, eller har du/i fået det tilsendt hjemmefra?

Anonym Anonym

Hej.
    Jeg har rejst rundt i Asien, og jeg havde det hele med hjemmefra. Det er det nemmeste – synes jeg – hvis uheldet er ude. Heldigvis fik jeg ikke brug for noget af det, men det kan man jo aldrig vide.

Anonym Dyrhoej

Jeg har det problem at det medicin der ikke bliver brugt, dvs reserven, skal ligge på køl, hvilket gør det vanskeligt at have med i store mængder hjemmefra. Det glemte jeg vidst at oplyse. Men tusind tak for dit svar!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account