Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3526857
     Anonym

      Hej.
      Jeg skal rejse rundt i Mellemamerika fra april til maj. Jeg vil høre om der er nogle der har nogle ideer til hvilke lande jeg bør besøge og steder/ting jeg skal opleve?
      På forhånd tak..
      Hilsen Linea

      #3526870
       Rasmus

        Jeg synes helt sikkert Guatemala er det mest spændende land i regionen.. ca 60 % af befolkningen er stadig “indianere”, landet er billigt og ikke alt for turistet!! Derudover har de de bedste spansk-sprogskoler i hele regionen..
        Hvis man skal dykke og feste er Utila også genialt.. og på den årstid du skal afsted kan man vist også være heldig at se hvalhajer:-)

        #3526865
         Anonym

          Hej Linea

          Skriv lidt om, hvad du er til. Så er det lettere at vejlede dig. Vil du ligge ved stranden, se dyr i junglen, surfe, dykke, se historiske monumenter etc.?????

          Hilsen Raslyng

          #3526909
           Linea

            Jeg er til noget adventure, historiske ting og egentlig bare opleve kulturerne.
            Er det sikkert at rejse rundt som alene pige derovre?
            Hilsen Linea

            #3526987
             Anonym

              Hvis du er ril adventure så tag til en af guatemalas aktive vulkamer og bestig den, disse ture kan bestilles alle steder i Antigua, som er en rigtig dejlig by. Du skal jo rejse rundt i det gamle mesoamerika med måske noget af det mest spændende historie i verden og du må virkelig ikke gå glip af de gamle templer Tikal.
              Man kan godt rejse rundt som alene pige derovre, men jeg vil råde dig til at finde rejsepartnere undervejs, det er slet ikk enoget problem. Men mange af storbyerne i ml amerika er farlige at bevæge sig rundt i, især efter mørkets frembrud. Men der er mange backpackere så det blir ik noget problem at finde nogen at rejse med hvis det er.
              El Salvador og Honduras er også nogle små hyggeligt lande og der er virkelig ikke særlig mange turister, de lokale er rigtig søde. Go tur

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account