This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

I Guatemala er det fint muligt at leve og rejse for 6000 om måneden. Prisniveauet Honduras er vist nogenlunde det samme. Nicaragua skulle også være billigt. De andre lande skulle være noget dyrere. Betalt arbejde eller bare frivilligt arbejde, hvor man får kost og logi betalt skal man vist være heldig for at finde. Jeg prøvede at finde noget frivilligt arbejde, da jeg var derovre, men det var ikke så nemt, som jeg havde troet. Prøv at kigge på http://www.xelapages.com, der står rigtig meget om specielt Xela, men også Guatemala generelt.

Anonym the dreamer

Hej..
    Nogen der ved ca hvor meget det koster om måneden at rejse rundt i mellemamerika…
    hvordan er vejret omkring 1 oktober og 3 mmåneder frem.
    Da jeg mindst er væk i 6 måneder, havde jeg tænkt på noget arbejd, er det til at få fat , hvis man bare kommer dumpende?

Anonym the dreamer

tak for svaret… men ja det skulle helst være så man fik kost og logi..
    Så det var mest så man kunne forlænge turen lidt..
    Hvordan er vejret på det tidspunkt..?

Er der nogen af landene man ik må snude sig selv for.?

comeawaywithme

Svært at tjene penge i Mellemamerika som du kan leve af. I Antigua i Guatemala er det nemt nok at finde arbejde, men den almindelige timeløn er 1US$ i timen. Kan du undervise i engelsk kan du få lidt mere, men det er nu sværere at få et sådant job når engelsk ikke er dit modersmål. Det nemmeste job at få vil være på barer, hvor der selvfølgelig også er drkkepenge.

De fleste frivilligjobs du kan finde vil ikke give dig kost og logi. Nogle få steder hvis du binder dig for et år.

Anonym Ballegaard

Min erfaring er at man godt kan finde frivilligt arbejde i Guatemala, hvor du kan blive indlogeret gratis, men har ikke set noget endnu hvor du får kost med “i købet”.
    Guatemala, Honduras og Nicaragua ligger meget tæt op af hinanden prismæssigt, men jeg vil klart anbefale Guatemala og Honduras mest – det er SUPER lande at rejse i, og jeg vender selv tilbage dertil i oktober/november efter 5-6 års fravær, så glæder mig MEGET!!!

Anonym Ballegaard

Ifht hvad du ikke må snyde dig selv for – hvis du har interesse for dykning eller bare kan lide at snorkle, så er det et must at rejse til øer Utilla i Honduras. Det er efter sigende det billigste sted i verden at tage dykkertegn, og de har en fantastisk natur!

Anonym Ballegaard

Ifht hvad du ikke må snyde dig selv for – hvis du har interesse for dykning eller bare kan lide at snorkle, så er det et must at rejse til øer Utilla i Honduras. Det er efter sigende det billigste sted i verden at tage dykkertegn, og de har en fantastisk natur!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account