This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dreamer

Hej…..
    Jeg har planer om at tage til Mexico, til maj, og så rejse ned gennem mellemamerika..

HVordan er det rent prismæssigt, samlinget med Asien?
    er der nogen der har været nogle steder enten lande eller bare områder, hvor i tænker man bare ik må snyde sig selv for, når man er der. tænker mest på steder der ik er overrendt med tourister??

Håber der er nogen der kan hjælpe..

Anonym Nasa1415

Jeg har endnu ikke været i asien, men af hvad jeg har hørt ligger pris niveauet i mellemamerika en smule over sydøst asien.. Der er dog også en del forskel alt efter hvilket land du befinder dig i.. Belize og Costa Rica er generelt dyrere end resten af landende, mens Guatemala og Nicaragua er fantastisk billige 🙂
    Semuc Champey i Guatemala er helt sikkert et sted jeg varmt kan anbefale.. helt sikkert et besøg værd.. Ellers er Nicaragua generelt et helt fantastisk sted.. Isla de Ometepe må man ikke gå glip at..
    Hvis budgettet holder til det er Costa Rica utroligt smuk og har en masse fantastiske national parker.. visse steder i Costa Rica er der dog masser af turister..
    Hvis du har nogle specifikke spørgsmål mht mellemamerika må du endelig spørge 🙂

Anonym Dreamer

tak for svaret…
    Tænkte på hvor om der var en del backpacker der??
    Jeg elsker og trekke vd du om der nogle gode muligheder for det der over…

Hvor var du henne der du var der?
    havde regnet med at starte i Mexico, og selvfølgelig ned gennem mellemamerika, og så nok enten videre langs nord kysten kender du noget til den?
    Kender du evt. nogle dykke steder hvor der ik er for mange tourister, og prisen er billig så man måske kunne være der ik længere til, så man kunne blive dykker instruktør, og muligvis arbejd lidt

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account