This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym anne1989_555@hotmail.com

Hej

Vi er to piger, der i maj tager til Costa Rica og skal være afsted i to måneder, hvor vi vil rejse rundt. Vi vil gerne nå at besøge de omkring liggende lande og Guatemala. Er der nogle der ved, hvad der er realistisk at nå på to måneder?

Hilsen Katrine og Anne

Anonym Claus

Hvis I med “de omkring liggende lande” mener hele Centralamerika, vil jeg mene, at I har for lidt tid.
    Men hvis I begrænser jer til Costa Rica, Honduras, Guatemala og evt Panama kan I sagtens nå det.
    Afstandene er små i Centralamerika, og I kan jo bare vælge lidt ud fra hvert land.

mvh
    Claus

Anonym Jørgen

Meningen med at rejse rundt er vel ikke, at man skal se hver en krog af hvert eneste land. Der afgår busser hele tiden til de mest besøgte steder i Centralamerika.

Anonym Rasmus

Sagtens og sagtens er vel så meget sagt. men ja, man kan godt nå en del, men selvom afstandene er små, så er transporten jo heller ikk så effektiv som i Danmark!
    Guatemala har rigeligt at se til 3-4 uger (mere hvis man vil lære spansk), Nicaragua og Honduras har også masser af ting af værdi, bla god dykning (corn island eller Utila).. Så kommer meget an på om man sidder fast et sted i en uge ad gangen, eller om man vil videre hver dag…
    jeg ville holde mig til 2-3 lande og så have god tid til at komme lidt dybere ind under huden..

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account