This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AmalieThorsberger

Hej derude!
    Min kæreste, Andreas, og jeg skal til Cuba, hvorfra vi flyver til MellemAmerika, Belize, og rejser ned i gennem til Costa Rica. Vi har begge rejst i Asien før, og glæder os utroligt til, at opleve noget helt andet, men mindst ligeså fantastisk. Vores formål er ferie, natur- og kulturoplevelser, surf!) og snorkling. Hvis nogen har lidt erfaring og gode forslag er I mere end velkomne til, at byde ind.
    En helt anden ting, behøver vi, at være utrygge ved ideen om MellemAmerika? Vi bliver mødt med mange forskellige holdninger, når vi nævner det til folk. Er det faktisk farligt, at færdes dér, eller er det bare fortiden i landene, som er blevet lidt til fordomme om stederne nu?

Vi håber I vil byde ind.
    Tusinde tak!

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hola Amigas.
    Mellem Amerika skal man altid passe på og det er ikke det samme som asien,nogen gode råd.
    ingen nat busser.
    Ankomme ikke tidelig om morgen til et nyt sted heler ikke efter kl 1800.
    få altid gode råd på de hostel i kommer til at bo på de lokal er super gode til at komme med gode råd.
    hold jer til jers back packer rute. lonely plante masser af god info,rejs med sund fornuft, og så har jeg kunne at sige at i for en super dejlig oplevelse og i kommer til at möde en masse dejlig mennesker.lars

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account