This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym KristineK

Hej
    Vi er et par der skal rejse rundt i Vietnam, Cambodia, Thailand, Malysia, Indonesien og Filippinerne.

Ville høre om der er nogle der har stor erfaring med mellemflyvninger (både på tværs af landende og indenrigs)

Vi har kigget en del på airasia.com – men er der nogle der kan anbefale andre flyselskaber??

Håber i kan hjælpe 🙂

Anonym lcphoto

hej kristine

jeg er lig med på en kigger, da jeg skal til vietnam til feb og har ikk købet billet endnu..

har selv kigget på mellem landing i moskva pris 2500 fra cph til hanoi. men med et russisk selskab?..

mvh

lars

Anonym Claus

Cebupacific, Bangkokairways, Garuda, Jetstar, Nokair

mvh
    Claus

Anonym Anonym

tak Claus 🙂 dem vil jeg kigge nærmere på. Har du selv erfaring med nogle af dem?

Lars:
    Jeg har fundet en billig t/r billet til Bangkok for 4800,- også har jeg umiddelbart med airasia.com fundet en enkeltbillet til 500 til hanoi.

Jeg er faktisk bare i tvivl om det er dyrt med den mellemflyvning?

Anonym Claus

Cebu fløj jeg med fra Manilla til Cebu, Garuda fra Jakarta til Denpasar, Jetstar fra Singapore til Denpasar, Bangkokairways fra Chiang Mai til Bangkok, og så selvfølgelig Airasia fra Kuala Lumpur til Borneo (Kuta Kinabalu) og fra Denpasar til Kuala L.

Det er bestemt ikke dyrt at flyve i Asien. Men meningen er vel heller ikke, at I skal flyve hele tiden. Men jo tidligere I booker, dest billigere.

mvh
    Claus

Anonym Anonym

Nej, vi skal bestemt ikke flyve hele tiden. Men der er nogle afstande vi bliver nødt til at tage med fly 🙂

Nu når du har fløjet så meget.
    Hvilke priser kan man så forvente at mellemflyvninger? Hvornår er det dyrt og hvornår er det billigt?

Anonym Anonym

Jeg kan klar anbefale Airasia. Jeg fløj med dem 3 gange i løbet af januar måned 2011. Og det var så fint alle gange. Jeg havde på forhånd frygtet at det var gamle og beskidte fly(beklager mine fordomme ;.)), men i alle tre tilfælde var det nye og moderne fly vi fløj med. Det var så fint.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account