This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej derude! Mellemøsten er ikke engang et forum, men dér vil jeg virkelig gerne rejse! Er der nogen der har erfaring med lande i Mellemøsten eller måske har samme drøm?

Anonym Malik

jeg har været i dubai. Qatar , Oman og UAE er de bedste destinationer i mellemøsten

Anonym Nana Frederikke Fischer

Hej!

Jeg har samme drøm, vil vildt gerne til Mellemøsten. Særligt gerne Israel/Palæstina, som jeg kort har besøgt tidligere. Det var ret fantastisk. Hvornår tænker du at tage afsted?

Anonym Lise

Jordan bør du bestemt besøge hvis du skal til mellemøsten. Har været der hele vinteren nu, arbejdede i Jordan og Israel. Så fantastisk meget at se.
    I Jordan har du jo et af verdens syv nye vidundere klippebyen Petra, du har Wadi Rum ørkenen hvor udsigterne er fantastiske, du har Dødehavet, du har hovedstaden Amman som er så fed en blanding af mellemøsten og vesten, du har Jerash som er en romersk by i nord, og en masse mere.
    Derudover er det billigt at rejse rundt, maden koster ingenting og folket helt fantastisk også!
    I Israel er jo klart det vigtigste Jerusalem og Betlehem og det er let at krydse grænsen i Syd ved Aqaba/Eilat, og tage lokalbus op til Jerusalem. Helt fantastisk by og så meget at opleve. Gør dig selv den tjeneste at besøge den gamle bydel indenfor bymurene om aftenen hvor der ingen mennesker er, specielt omkring Grædemuren er dette en hel anderledes oplevelse end på dag tid.

Anonym heidir

jeg er enig med lise, Jordan er helt fantastik.. der er super meget at se, det er billigt, og folk er virkelig søde.
    og som nævnt så er Petra helt fantastisk, et af de flotteste steder jeg nogensinde har været. Jerash som også bliver nævnt er og et fantastisk site, har selv været med til at udgrave et område i byen og det er helt klart et besøg værd, derudover kan du være heldig måske af ,øde nogen af de danske arkæologer der arbejder på sitet.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Hej.
    Har selv rejset igennem Tyrkiet,Iran pakistan, vider fra pakistan til indien,super oplevelse,Iran og tyrkiet super godt,pakistan var lidt skumle,så har man lyst til at rejse igennem tyrkiet og iran kan jeg anbefalde man flyver fra iran til indien på grund af sikkerheden,
    Det bedste sted for mig i Iran var Isfahan,lars

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account