This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rasmusk

Hej.
    Jeg tager om 1 måned til Vietnam med 2 andre drenge og vi er ved at have det hele på plads, mangler kun lige indkøb af Malariapiller. Har fået anbafalet KUN at tage pillerne hvis en af skulle få symptomer på malariasyge, men er der nogle der kan sige nogle specifikke symptomer? Og er der nogle der kan anbefale en fabrikant af malariapiller?
    Tilsidst har jeg hørt/læst, at indtagelse af B1vitamin før og under rejsen, skulle gøre at myggene tildels holdt sig væk? nogen der kan bekræfte dette, og kender mængderne man skal tage?

Anonym B

Hej. Lad os slå fast at b vitamin ikke hjælper på om myggene stikker eller ej.
    For mit vekommende er jeg stoppet med at tage malariepiller når jeg rejser. De er meget dyre og har nogle grimme bivirkninger og så er inkubationstiden fra smitte til udbrud 14 dage og behandlingen er ,gæt selv ,malariepiller.
    Malariemyg stikker fra solnedgang til solopgang,så når du bevæger dig ud om aftenen så oversprøjt dig med myggespray og tag lang bukser på og en lang ærmet.
    Husk at købe myggesprayen på distinationen og ikke i Dk. da myggene er imune overfor de Danske produkter.
    Rigtig god rejse.

Anonym Bryder

Hej. Lad os slå fast at b vitamin ikke hjælper på om myggene stikker eller ej.
    For mit vekommende er jeg stoppet med at tage malariepiller når jeg rejser. De er meget dyre og har nogle grimme bivirkninger og så er inkubationstiden fra smitte til udbrud 14 dage og behandlingen er ,gæt selv ,malariepiller.
    Malariemyg stikker fra solnedgang til solopgang,så når du bevæger dig ud om aftenen så oversprøjt dig med myggespray og tag lang bukser på og en lang ærmet.
    Husk at købe myggesprayen på distinationen og ikke i Dk. da myggene er imune overfor de Danske produkter.
    Rigtig god rejse.

Anonym LisbethFriis

Hej
    I kan læse om symptomer og behandling her:
    http://www.ssi.dk/Service/Sygdomsleksikon/M/Malaria.aspx

VH
    Lisbeth

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account