This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

vi er 4 drenge der har besluttet at tage til mexico her til marts, men vi har ikke rigtig nogle ider om hvor i mexico vi skal tage hen? vi er alle 22 år og kunne godt tænke os og komme et sted hen med en lækker strand og et godt by liv med diskoteker og den slags?

mvh thomas

Anonym Thl a¨

Det er svært at komme uden om Cancun, personligt syntes ikke der er særligt fedt men der er fandme gang i den.

Tag bussen 1 time sydpå til Playa Del Carmen. Det er meget federe.

min favoritbar er la ambassade, den ligger på diez con diez 10/10. Der kan man for 60 pesos 25 kr få uno litro cocktail og der er masser af sprut i

Anonym Thomas

Der er faktisk ikke så mange Amerikanere i Playa, kun når det er springbreak der er det også vanvittigt og priserne stiger 2-3 gange. Tulum siges at have noget af verdens bedste strand jeg er ikke enig.

En anden mulighed er at tage over grænsen til Belize og opleve jamaica stemning. Nede på øen jeg har glemt hvad hedder.

Ellers er der jo den anden kyst med surfers paradise osv, det vil jeg lade andre kommentere på da jeg ikke var der så lang tid.

Anonym Anonym

Der er i det hele taget mange fest byer i Mexico.
    Acapulco, Puerto Vallarta og ja så selvfølgelig Cancun og Playa del Carmen, som er kendt for at være fyldt med amerikanske turister der drikker sig i hegnet! Så hvis det er det man er på jagt efter er det fine steder.
    Hvis man vil lidt væk fra turismen men stadig have lækker strand og barer er Tulum, syd for playa del carmen, ellers er der også kyst strækningen mellem manzanillo og Ciudad Lázaro Cárdenas der er nogle virkelig nice strande med totalt laidback stemning. Massevis af unge bohemes der chiller og nyder det fede liv! 😉

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account