This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym marianielsen8@hotmail.com

Hej!!
    I forbindelse med min uddannelse til jordemoder skal jeg være i praktik i Cuernavaca i tre uger (33+34+35).
    Derefter vil jeg gerne rejse mod øst ud på Yucatán halvøen og ende i Cancún. Det bliver i ugerne 36+37 og evt. lidt af 38!!
    Jeg har tidligere rejst med rygsæk i Mellemamerika og Sydamerika, og jeg taler spansk, hvilket er en STOR fordel derovre! Jeg plejer at planlægge min rejse/rute løbende vha. Lonely Planet.
    Jeg har erfaringer med at finde en rejsepartner herinde, og det er nu altså sjovere at være to!! 😉
    Jeg vil være 27 år ved afrejsen, er oprindeligt fra Jylland, men elsker at bo i Kbh, ELSKER at rejse og møde nye kulturer. Når jeg rejser er jeg både til oplevelser og natur med sandelig også til afslapning på stranden og god mad!!
    Det er ikke afgørende om du er mand eller kvinde, så længe vi “svinger sammen”.
    SKRIV!!! 😉 Min private mail er: marianielsen8@hotmail.com Det er bedst, at skrive til den, da den tjekkes flere gange dagligt… 🙂

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account