Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200023 bbp-reply-position-1 odd post-3531902 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     hibiscus

hej:)
      jeg har ca 3 ugers tid at rejse i og vil rigtig gerne til mexico og nogle af de øer der ligger der udfor, men eftersom der er så mange at vælge imellem, og ikke meget tid at gøre det på, ville det være skønt med nogle gode tips om gode øer! elsker kultur og natur, palmer, strande med turkis vand. og kan derudover rigtig godt lide en lidt laid back surfer stemning..:) men alle interresante råd modtages med glæde:)
      mvh Signe:)

Daniel

Puerto rico ..!

Anonym

Det lyder som om Puerto Rico måske er lidt af en omvej!
          Jeg ville i stedet anbefale Isla Mujeres, Cozumel (begge Yucatan Mexico), Caye Caulker samt de mange andre “cayes”(Belize) + Utila eller Roatan (Honduras).
          Alle ovennævnte øer kan sagtens kombineres med Mexico. De fleste af øerne er måske mere for dykkere end for surfere. Er du til surfing, så ville jeg i stedet tage den sydlige mexikanske kyst omkring Puerto Escondido og til Acapulco.

Mexico er fantastisk. Så glæd dig til en fed tur.
          Raslyng

hibiscus

mange tak for det fine svar! lyder rigtig spændende – der er jo rigeligt at gå i gang med.. 🙂
            mvh signe elhøj

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account