This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hibiscus

hej:)
    jeg har ca 3 ugers tid at rejse i og vil rigtig gerne til mexico og nogle af de øer der ligger der udfor, men eftersom der er så mange at vælge imellem, og ikke meget tid at gøre det på, ville det være skønt med nogle gode tips om gode øer! elsker kultur og natur, palmer, strande med turkis vand. og kan derudover rigtig godt lide en lidt laid back surfer stemning..:) men alle interresante råd modtages med glæde:)
    mvh Signe:)

Anonym Daniel

Puerto rico ..!

Anonym Anonym

Det lyder som om Puerto Rico måske er lidt af en omvej!
    Jeg ville i stedet anbefale Isla Mujeres, Cozumel (begge Yucatan Mexico), Caye Caulker samt de mange andre “cayes”(Belize) + Utila eller Roatan (Honduras).
    Alle ovennævnte øer kan sagtens kombineres med Mexico. De fleste af øerne er måske mere for dykkere end for surfere. Er du til surfing, så ville jeg i stedet tage den sydlige mexikanske kyst omkring Puerto Escondido og til Acapulco.

Mexico er fantastisk. Så glæd dig til en fed tur.
    Raslyng

Anonym hibiscus

mange tak for det fine svar! lyder rigtig spændende – der er jo rigeligt at gå i gang med.. 🙂
    mvh signe elhøj

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account