Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3503770 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anneb690

Vi er 4 piger der skal afsted til disse lande (muligvis Laos, ikke sikkert!) I omkring 2 måneder.
      Vi er i tvivl om, hvor meget vi skal spare op, til at have nok penge til denne tur.
      -Hvad tror I? Hvor mange penge vil i tro at vi skal have for at få råd til det hele? (Dvs. flybillet, mad, lommepenge…osv…osv.)
      Mit umiddelbare bud, ville være omkring 50.000 pr. person…
      Tak på forhånd:)

none

Jeg har selv fået flybilletter til Bangkok tur/retur til ca. 5500 kr.

Man kan leve for 3000 kr om måneden, men så lever man også MEGET billigt!

Jeg vil sige at 5-7000 om måneden er nok til at man lever rigtig godt og deri er inkluderet diverse ture osv.

Men jeg har ikke regnet vaccinationer med osv.

Rigtig god tur:o)

Jesper Jensen

I har valgt nogle af de billigste rejse der findes at rejse i.

Mit bud på en flybillet er 6-9.000 kr.

Et dagligt budget på kr. 200 pr. dag rækker til meget i disse land.

Hertil kommer så evt. dykkercertificat og andre store udgifter undervejs.

Husk også rejseforsikring og vaccinationer.

Jeg vil dog mene, at i sagtens kan klare rejsen for kr. 30.000 pr. person.

Jesper Jensen

200 om dagen giver også 6.000 om måneden 😉

Anonym

http://www.expedia.com kan du finde billetter med KLM til Bangkok for 4950,-. Er ellers enig med de andre. Regn Vietnam og Thailand som de “dyre” lande. Og i de to andre kan I regne med hoteller fra 4 USD og op for et dobbeltværelse, alt efter hvilken standard I ønsker.

God tur. I kan godt glæde jer.

Raslyng

Anonym

… Men vil nok sige at 2 måneder er meget kort tid til at se så meget!!

Michael G

I kan få vaccinationerne ret billigt på Pastur Instituttet i Bangkok, hvis i vil spare lidt penge – det er ikke sådan at de genbruger nåle eller noget i den retning :O)

Det kan gøres rigtigt billigt, men der er også en vis smertegrænse.
                  Hvis i sætter jer for at klare det for f.eks. 200 kr hver om dagen, så regen med 300 og læg lidt oveni – dvs ca 10.000 pr md pr person, altså 20.000 kr hver for turen. I vil ikke ærgere jer over at have for mange penge.
                  Der skal jo også være plads til at man kan have det sjovt.

Fam. TC

Hej
                    Vi (2 voksne og 3 børn 3,6,10) er lige kommet hjem efter 7 ugers rejse i Thailand og Cambodia. Hele turen incl fly Bangkok T/R, forsikring, vaccinationer, malariapiller (fa…ns dyrt), indkøb af tøj, gaver m.v. løb op i ca. 90.000 kr for os alle 5. Vi valgte ikke de billigste hoteller og levede rigtig godt

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account