This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym hibiscus

hej:)
    Jeg skal to uger til miami i maj, og jeg vil gerne høre folks meninger om hvor der er fedt og hvad man SKAL opleve:)
    Det vil jo også være en storbytur på mange punkter, men først og fremmest elsker jeg strande og “strandlivet”. Og samtidig også lidt kulturelt!
    Kunne godt tænke mig nogle tips til ikke alt for skyskraber-agtige steder etc.
    Kom endelig også med tips til hvor man kan bo (backpacker budget:)) både ved ankomst første dag fra lufthavnen og ved de pågældende strande etc.
    Billeder og i det hele taget rejseinspiration – jeg tager imod det hele 🙂
    På forhånd tak, MVH Signe:)

Anonym Anonym

Hejsa,
    jeg studerer i øjeblikket i Minnesota og har lige været en uge i Miami i Spring Break.

Vi boede på Deco Walk Hostel på Miami South Beach. Det er midt i club-området med et par hundrede meter til stranden. Det er en af de billigste løsninger hvis du går meget op i beliggenheden og godt kunne tænke dig en enkelt bytur. Selve hostellet er fantastisk, du finder let deres hjemmeside ved at søge på navnet.

Der var masser af andre unge mennesker på hostellet og jeg har allerede et par stykker jeg skal besøge på min roadtrip til sommer…

Mht det kuturelle, kan jeg anbefale en guided by og bådtur, så kommer man rundt til alle områderne, såsom Little Havanna og man får set de rige og berømtes huse (høre sig ligesom til dernede).
    En tur til Everglades skal du også tage, ud og se på det kæmpevådområde, hvor der lever alligatorer.
    Prisen for turene, ligger omkring 50$.

Men kan kun snakke ud fra min tur, da det var min første gang i Miami.

Vh

Christian

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account