This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Shelbaya

Hej Alle sammen,

Min kæreste og jeg overvejer at tage til Vietnam i 3 uger i august.

Vi er vant til Hostel og Hotel privat værelse med eget bad. Men ikke noget vild luxus.

Er der nogle der har et ca. bud på hvor meget man skal bruge på 3 uger i Vietnam hvis man gerne vil rejse lidt rundt i landet se lidt men ellers hygge sig.

Hostel / hotel 2 personer
    Mad
    Aktiviteter
    Ren afslapning

Ca. bud eller nogle ca. priser.

På forhånd tak.

Anonym Kiaveise

Hej HeidiZ.. De 10000kr var det inkl overnatning mad og tur? Eller?

Anonym HeidiZ

Ja det var det. Men excl fly cph-Hcmc 🙂
    Og man kan sikkert også gøre det billigere 🙂 Men synes prisniveauet var ganske fornuftigt også på mange af de arrangerede ture. I Hcmc vsr vi også på nogle tur og de kostede næsten ingen ting (måske 50kr pr mand). Man kørte så i bus og var en del afsted, men det var nu ok 🙂

Anonym HeidiZ

Vi (to voksne) var i Vietnam sidste år i august måned i 14. dage. Tror vi brugte omkring 10.000kr. Vi boede både dyrt og billigt, men nok i gennemsnit omkring 250 kr pr. nat. Vi fløj indenrigs (fungere perfekt) og kørte i bus og tog. I de forskellige byer (dog ikke HCMC 😉 ) lejede vi scooter som vi kørte rundt på, kun i HCMC vi benyttede os af taxa.

Vi var ikke i Hanoi, turene på Halong Bay skulle være ret dyre og der er ret forskellige meninge rom dem.

Kan klart anbefale (det er næsten en must) at besøge Phong Nha-Ke Bang national Park, som er nogle KÆMPE underjordiske grotter. Det er simpelthen så imponerende, så man næsten ikke tror sine egne øjne. Vi boede i Dong Hoi (Nam Long Hotel – kan virkelig anbefales, ejerne er så flinke og yderst hjælpsomme!!!) hvor vi også arrangerede tur til nationalparken. Man kan også bo i selve nationalparken (der er utrolig smukt) – det vil jeg også anbefale.

Hvis i er til hygge og afslapning, så er Hoi An perfekt. Rigtig hyggelig by, med gode spisemuligheder og en super fin strand.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account