This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bjarke Mogensen

Min gode ven Ranjan fra West Bengal, Indien, tilbyder guidet grupperejse i Indien. Han er yderest velinformeret om hele Indien, hvad angår, historie, gastronomi, plante og dyreliv, poltik, religion, kunst m.m. Han taler flydende engelsk og er yderest veltalende. Denne rejseplan og er kun et udkast, ønsker man at besøge andre steder i Indien eller har man særlige interesser så er han meget åben og fleksibel for at lave en rejseplan i fællesskab. Varighed og pris på turen, kan også diskuteres. Jeg har selv mødt ham to gange på mine rejser i Indien, og jeg kan varmt stå inde for ham. Han en yderst speciel og interessant person med en lang livshistorie. Hans store viden om Indien og verden overaskede mig gang på gang, ligesom jeg er imponeret over hans ekstraordinære engelsk kundskaber. Jeg har rejst i Indien i 2 år, og har aldrig mødt nogen anden i Indien med så godt et engelsk som han, og hertil en veltalenhed og begavelse. Ranjan er en mand i halvtredserne. Født og opvokset i Kalkutta, West Bengal, nordøst Indien. Men har boet adskillige steder i hele Indien. Jeg vil anbefale at kontakte ham på email og herefter arrangere en skype samtale. Har man yderligere spørgsmål så er jeg også til at kontakte.

TASTE OF INDIA – A Guided Budget Tour for 15 / 16 days.

Itinerary: KOLKATA (CALCUTTA), SANTINIKETAN, KRISHNA NAGAR, BISHNUPUR, MURSHIDABAD, DARJEELING,

Apart from History, Archaeology, Crafts, Culture, and Natural Wonders of West Bengal, the tour gives an opportunity to taste the mouth watering traditional food varieties which includes vegetarian, non – vegetarian and vegan dishes. The tour participants will also get an opportunity to visit mango orchards and other fruit gardens to taste different varieties of mangoes and other fruits. The visitors will also get to taste the famous traditional sweets of different places as we visit the locations. Moreover, the visitors will enjoy shopping in the markets for vegetables, fishes, etc. and participate in cooking the traditional dishes.

Tour Price: US$ 645 Per Person.

Tour Price Includes: Accommodation on twin sharing basis in quality budget hotels / guest houses, breakfast,, lunch and dinner – mostly Indian food and fruits. Travel between places by road and rail.

Tour \price Does Not Include: Air Fare to and from India – Denmark, Airport taxes and personal expenses.

Tour time : Between April to July 2016.

Ranjan’s email is: ranjandas_2000_2000@yahoo.com

My email (Bjarke Mogensen): bjarke90@live.dk

Best regards,

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account