This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym leisau

Jeg har et 6 dages stopover i Thailand og regner med at skulle en tur ned til en af strandene i ca. 4-5 dage. Jeg overvejer Ko Samet, Ko Chang eller evt. Hua Hin, da det helst ikke skal vaere for langt vaek fra Bangkok. Er der nogen, der har erfaringer med de steder eller evt. kan anbefale andre steder? Jeg er ude efter 4-5 dages afslapning paa et stille og roligt sted.

mallejacobsen

Jeg var ikke specielt begejstret for Hua Hin – for overrendt og kommercielt. Har ikke været på Kho Samet eller Kho Chang, men begge øer har jeg fået anbefalet, så det ville nok være at foretrække for mig. Mvh. Malene

Anonym Anonym

Hua Hin er OK for 4-5 dage. der er det hele både stille steder og Night life
    MvH Steen

Anonym Bechjens

Hejsa…. Du skulle ta til Koh Samui, det er bare sagen. ta natbussen eller tog fra Bangkok til Suratthani og så med båd. Når du kommer i land skal du bare tage en taxi (ladvogn) og køre med til Lamai. Stå af ved McDonald og gå ned til stranden, vejen er for enden af Mc. Her ligger alletiders hytter Coconut ca. 400B, men så ligger hytten også på stranden.
    ønsker du mere info så kontakt bechjens@ofir.dk eller her coconutbeach_samui@yahoo.com

Anonym Steen

Er det ikke en temlig lang rejse til Koh Samui ? 18 timer hver vej ? For der er ingen tvivl Samui er paradiset!
    MvH Steen

Anonym Steen

Er det ikke en temlig lang rejse til Koh Samui ? 18 timer hver vej ? For der er ingen tvivl Samui er paradiset!
    MvH Steen

Anonym … Wai

Du skal ikke bruge din dyrebare tid i Thailand andre steder end på en af øerne omkring Koh Chang. Hvis du vælger Koh … 6 timer med bus og 2½ time med båd fra Bangkok bliver du ikke skuffet. Tag IKKE til Hua Hin eller Samui!!!

zgt

Tag til Ko Chang. Har været alle tre steder, og Ko Chang var uden tvivl det dejligste sted. Desuden er det meget tættere på Bangkok end Ko Samui.

Anonym Anonym

hej jeg ville klart tage til huahin da du ikke har lang tid at rejse rundt i tag bussen derned det er billigt fra south busstationen i bangkok , der er mange billige bungalows i huahin bla. thipurai som ligger 200 meter fra stranden .

god tur

Henrik.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account