This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LineHamrum

Hej
    Min veninde og jeg rejser til sydøstasien til januar, og har besluttet at vi gerne vil have en mobil med hver. Så vi kan komme i kontakt med hinanden, og så vores familier kan kontakte os.
    er der nogen der kender et abonnement som er særligt billige i udlandet. Der skal helst ikke være fast abonnementpris, da vi ikke regner med at bruge dem ret meget.
    venlig hilsen Line Hamrum

Anonym Kristian

Hej

Da jeg rejste i Nepal købte jeg et nepalesisk sim kort og det virkede fint og min familie kunne altid komme i kontakt med mig. Det var dog meget dyrt for mig at ringe hjem.

Anonym Pernille

I kan bare købe taletidskort de forskellige steder i kommer til…. Det gjorde jeg i Thailand, Malaysia, Laos og Vietnam…. intet problem, men husk at jeres tlf. ikke må være simlåst. Man kan samtidig købe kort til at ringe til danmark på, jeg gav 80 kr. for 1 1/2 time, og de kunne købes i alle 7/11 i thailand.

Anonym Anonym

skype evt?

Anonym Anonym

Som allerede foreslået. Lås mobilerne op og køb taletidskort. Det er billigt. Tror min mobilregning her i Malaysia er omkring 60 kr. om måneden…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account