This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Fond Master

Er der nogen som har erfaring med om man kan leje en motorcykel i det nordlige Vietnam for så at aflevere den i syd?

Hvis det kan lade sig gøre, hvad koster det så og er der evt. nogle gode ruter?

Anonym Anonym

I stedet for selv at køre, så skulle du tage en tur med Easy Riders – det er en oplevelse for livet. De har en hjemmeside – tjek den ud.

Anonym Labgirl

Jeg kan kun tilslutte mig ovenstående. Jeg og en kammerat bookede en én-dages tur med easy riders, men endte med at blive sammen med dem resten af vores ferie (12 dage). Dels kunne vi selv bestemme hvad vi ville og hvor vi ville hen, dels havde de en masse gode idéer og kender landet ud og ind, og man kommer meget længere væk fra den gængse turist-rute og ser det de kalder “real Vietnam”. Vores 2 guider endte med både at være vores guider, tolke, bodyguards, venner, chauffører mv. Det kan virkelig varmt anbefales!!!

Anonym anne

Er helt enig i, at en tur med easy riders er en virkelig god måde at se lidt af landet på. Dem vi kørte med, var lige kommet tilbage fra en tur, hvor de havde brugt en måned på at køre nogle unge fyre fra Natrang til Hanoi.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account