This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Starwarsboots

Hejsa.
    Min kæreste og jeg rejser til Bali her d. 16/8. Vi skal være i Kuta 6 dage og i Lovina 5 dage. Vi har aldrig været der før og havde overvejet at leje en motorcykel, så vi selv kan køre rundt når vi har lyst.
    Er der nogen der har erfaringer med dette? I så fald, hvordan var det, er det noget der kan anbefales eller ej, er der nogle specielle ting, man skal være opmærksom på, er det realistisk at vi selv kan køre fx fra Kuta til Lovina på motorcykel, når vi skifter location etc.
    Jeg vil meget gerne høre fra jer.

Anonym Jesper Jensen

Jeg lejede ikke selv motorcykel på Bali – i stedet lejede jeg bil. Det er også ganske let at leje en motorcykel.

Når i kommer afsted, så sørg for at holde godt øje med trafikken – folk kører ikke helt som i Danmark :-).

Sørg for at have et godt kort og vær opmærksomme på at skiltningen på Bali slet ikke er så god som den danske – tag jer god tid til at finde vej og spørg gerne balineserne om vej.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account