This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym czanne

Hej

in kæreste og jeg skal den 13. marts på en 6 ugers tur til Malaysia. Vi vil gerne bestige Mount Kinabalu. Vi har fundet et sted hvor vi kan booke turen, men de vil gerne have en kopi af vores VISA både forside og bagside. Dette vil vi dog ikke, da de jo så kan hæve alt.
    Er der nogle der keder et sted hvor vi kan booke turen og hvor betalingen er lige til?

På forhånd tak

Anonym Odense1982

Min kæreste og jeg skal til Borneo i juli måned… og vil bl.a. også gerne bestige Kinabula…. vi har endnu ikke booket noget…

Men vil meget gerne høre, når I har booket – hvem I har booket hos og til hvilken pris…

Skal I på andre udflugter på Borneo… og hvor skal I ellers hen i Malaysia… vi mangler stadig inspiration og gode idéer 🙂

Anonym Mads Andersen

Hvis i booker hos det officielle bueuro i kota kinabalu. tror jeg ikke i skal være nervøse. jeg mødte selv personligt, og de tog alligevel en kopi af mit visa der, så de senere kunne trække pengene. Jeg havde ingen problem og det var en af de fedeste oplevelser vi havde på Borneo.
    Men tror nu også godt i kan betale depositumet online hjemmefra, og i kan sagtens ringe til dem og aftale måden.

ps. husk lige at træne lidt hjemme fra, havde sku godt ondt i stængerne efter den tur..

Hvis i vi se lidt billeder fra min tur i malaysia kan i jo klikke ind på http://www.thildeogmads.dk

Anonym Anonym

hej czanne

da vi besteg mt kinabalu for fire år siden købte vi først tilladelsen og guiden osv da vi kom til området.. det var ikke noget problem dengang, men vi mødte nogen der havde betalt tre gange så meget som vi gav hos et eller andet selskab hvor de også havde købt i forvejen så i skal passe på i ikke bliver snydt.. håber i får en god tur
    mvh
    karina

Anonym Anonym

Min kæreste og jeg skal også bestige mount kinabalu i februar og jeg har også været lidt mistænkelig ved at give dem alle mine kontooplysninger. Jeg har bestilt ved santura sanctuary lodge (måske ikke stavet helt rigtig…) og de har altså kun trukket det pågældende beløb på min konto.
    Desværre tror jeg at vi er blevet snydt med prisen, synes det er meget dyrt i forhold til hvad jeg har kunnet læse andre rejsende har betalt, men vi har ikk eså lang tid på Borneo, så det er nødvendigt at bestille hjemmefra desværre.
    Mvh Pernille
    Mvh

Anonym Sara

Jeg tror faktisk at santura sanctuary lodge er det billigste sted! Vi tog til deres lille kontor i Kota Kinabalu, og da det vist er dem der har hytterne hvor man sover om natten, er det dem der tilbyder den bedste pris. Vi gav ihvert fald under halvdelen end andre vi snakkede med.

Jeg ville vente med at bestille til I er der..

Jeg syntes turen var rigtig hård, men bagefter var det fedt!! God tur!

Ps. Hvis man vil ud til Turtel Island, hvor man kan se havskildpadder lægge æg SKAL det bestilles hjemmefra i GOD tid, ellers koster det kassen! Faktisk ku vi slet ikke komme derud..

Anonym Sara

Jeg tror faktisk at santura sanctuary lodge er det billigste sted! Vi tog til deres lille kontor i Kota Kinabalu, og da det vist er dem der har hytterne hvor man sover om natten, er det dem der tilbyder den bedste pris. Vi gav ihvert fald under halvdelen end andre vi snakkede med.

Jeg ville vente med at bestille til I er der..

Jeg syntes turen var rigtig hård, men bagefter var det fedt!! God tur!

Ps. Hvis man vil ud til Turtel Island, hvor man kan se havskildpadder lægge æg SKAL det bestilles hjemmefra i GOD tid, ellers koster det kassen! Faktisk ku vi slet ikke komme derud..

Anonym Cathrine

Hej
    Jeg skal til Borneo her til september, og vil derfor høre om der er nogle der ved hvor man kan booke en tur til Turtle Islands?:)
    På forhånd tak

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account