This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym -mads-

Da jeg skal en tur omkring Thailand på min rundrejse i Asien er jeg meget interesseret i at høre, hvor i Thailand der er gode muligheder for at se en god omgang Muay Thai – og eventuelt selv prøve?

Hvis nogen af jer har erfarringer med dette hører jeg gerne.

På forhånd tak.

Mads

Plelelle

Jeg har set Thaiboksning både på Koh Samui og i Bangkok. Bangkok var bedst synes jeg…… Jeg ved at man kan prøve thaiboksning på den modsatte side af Khao San Road i Bangkok. Hvis du går hele vejen igennem det tempel der ligger overfor Khao San Road kommer du til Gheko bar, der drejer du til venstre. Helt nede i bunden i en gyde kan man prøve Thaiboksning. Ved ikke om det er et godt sted eller hvad.

Mvh
    Pernille

Anonym Jakob

Hey!!! Der vil altid være gode muligheder for at opleve thaiboksning i Bangkok(har alt). Men også PhiPhi island har en fed arena/bar/diskotek, hvor lokale og turister kan møde hinanden hvis man lyster. Ellers ser man bare på imens folk bokser.nogen mere kønt end andre da man også kan melde sig selvom man har en kæmpe promille. Men du snakker bare med ejeren og så arrangerer han.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account