Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3503026
     susanne2690

      Vi er to piger på 20 som er ved at undersøge mulighederne for at tage til sydamerika. MEn da mange er meget nervøse for at vi skal til sydamerika, så vil vi høre hvordan jeres erfaringer er. inde på udenrigsministriets hjemmeside fraråder de stortset hele sydamerika men er det så slemt??

      Hvordan er jeres erfaringer og hvilke forholdsregler bør man tage, er der nogle steder der er bedre end andre??

      Er der evt. nogle der kender nogle gode organisationer eller muligheder for at få noget arbejde uden at man skal betale penge for det!?!? evt. med kost og logi?

      Kom med jeres erfaringer!!!

      #3503038
       Anonym

        hejsa.

        Jeg har været i sydamerika i 4 måneder, og har brugt lang tid på at skrive et svar til dig men siden vil af ukendte årsager ikke opdatere mit svar så hvis du har en email kan jeg lige sende det til dig i stedet??

        Hilsen Ulrik

        #3503045
         susanne2690

          Det lyder godt du må meget gerne sende det til mig på Suspus@tiscali.dk

          #3503041
           Anonym

            Hej Ulrik
            Jeg kunne også godt tænke mig at læse dit svar, da jeg skal til Sydamerika til februar. Så hvis du gider, må du meget gerne sende dit svar til mig på: gmoosdorf@hotmail.com

            #3503089
             di83

              Hej Ulrik,
              det svar vil jeg også meget gerne have tilsendt. Min mailadresse er således: dianna281183@sol.dk
              På forhånd tak!!!

              #3503102
               Astrid

                Sydamerika er sikkert, hvis man bare lytter til andres raad og generelt bruger sin sunde fornuft! Hilsen Astrid, pt i Argentina

                #3503177
                 Anonym

                  Hej Ulrik
                  Øhm jeg vil os rigtig gerne læse din mail hvis du orker at sende den endnu endnu engang;)
                  rikke_2@hotmail.com
                  På forhånd tak.
                  Mvh Rikke

                  #3503433
                   JM

                    Hej

                    Du må også meget gerne sende mailen til mig
                    jonaseegmadsen@hotmail.com

                    på forhånd mange tak

                    mvh Jonas

                    #3503966
                     Siine

                      hej Ulrik.
                      gider du ikke også sende dit svar til mig? siinejannsen@hotmail.com

                      #3504093
                       Anonym

                        hej ulrik. Ved ikke om det er for sent at du ser dette. Men hvis dit svar indeholdt noget med frivilligt arbejde i brasilien ville det være rigtig fedt hvis du også gad at sende dit svar til mig.
                        mia_faxehus@hotmail.com

                        #3525901
                         Stine

                          Uhh…nu blir jeg også nysgerrig – må jeg også se din mail? Påtænker rejse til argentina jan-marts 🙂 Min mail er : stine_madsen@hotmail.com
                          på forhånd mange tak 🙂

                        Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

                        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                        Log ind med brugernavn & kodeord

                        eller    

                        Glemt dine oplysninger?

                        Create Account