This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Shyn

Hej hej, skal besøge Thailand, Cambodja, Vietnam og Kina her til april, men mangler et multistik som gør at jeg bruge strømmen i Asien til mit elektroniske udstyr. Ved ærlig talt ikke om det overhovedet hedder et “multistik”, og derfor har jeg heller ingen ide om, hvor jeg skal starte med at lede.
    Nogle der kender nogle smarte backpacker stik, som ikke fylder meget og som omdanner strømmen i alverdens stik, så de kan bruges med dansk elektronik. Hvis i kan linke til nogle sider ville det være dejligt 🙂

Anonym Shyn

Tak for svarene, men Jesper jeg går ud fra du mener med “I Thailand, Laos og Cambodia oplevede jeg aldrig steder, hvor mit almindelige danske strømstik passede.”, at du oplevede aldrig stedet hvor du ikke kunne bruge dit danske elektroniske udstyr?

Og tror bare jeg drager afsted uden en transformer, da det lader til at kunne findes på destinationen hvis nødvendigt 🙂

Anonym Anonym

Tag bare afsted uden, for dine danske stik passer ind i de fleste stikkontakter i alle fire lande og spændingen er 220 V som i DK. Skulle du endelig komme forbi en stikkontakt der kun passer til lokale stik, kan du købe et der passer til begge dele i 7-eleven. Se evt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mains_power_systems

Anonym Jesper Jensen

Hvis du starter din rejse i Bangkok kan du let købe en transformerstik på Khao San Road.

I Thailand, Laos og Cambodia oplevede jeg aldrig steder, hvor mit almindelige danske strømstik passede.

Skal du starte i Kina vil jeg nok købe omformeren hjemmefra.

Anonym Johanne

Man kan købe multistik i Kvickly

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account