This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kasperdrejo

Er der nogen der har gode erfaringer med et hostel/hotel i Mumbai?
    Vi rejser til Indien her til sep. og ville gerne have en nogenlunde “start-base”.
    Jeg synes det virker som om, at alle hostels til omkring 200 pr. nat, har fået enormt meget kritik fra gæsterne (at de prøver at snyde en, ikke taler eng. osv.), medmindre de er oppe i den meget dyre ende.

Så er der nogen der kan hjælpe med at anbefale et sted, vi skal overnatte i Mumbai, som ikke er alt for dyrt? 🙂

På forhånd tak for hjælpen!!
    Vh. Kasper.

Anonym Cheesedudle

Mumbai er generelt dyrere end de andre byer i Indien.
    Har en ven, som tog dertil og han betalte ikke mindre end $17 for et sølle dorm.
    Og det lå ikke engang inde i byen, men tæt på lufthavnen.

Tjek evt. Hostel.com eller hostelworld.com og book evt. på forhånd, hvis det er jeres første destination.

Anonym kasperdrejo

Ja, jeg fornemmer også det virker lidt dyrere end andre steder i Indien.
    Men fair nok så, det skal jo prøves og ja det er vores første destination, så vi må nok ind og book noget i forvejen 🙂

Anonym kasperdrejo

Og mange tak for dit svar 🙂

Anonym Thaysen

Hej

Mumbai er helt korrekt en dyr by at bo i, i forhold til resten af Indien.

Vi boede på Bentley’s Hotel i bydelen Coloba, hvilket var udemærket.

Home

Hotellet er i den billigere ende i Mumbai, men stadig dyrt i forhold til resten af Indien. De kan også hente jer i lufthavnen, hvis i ønsker dette.

Det ligger rigtig godt i forhold til Gateway of India, Elephant Island samt togstation når i skal videre..

Anonym Anonym

Man kan også bo på Salvation Army i Coloba, det ligger ret tæt på Gateway of India. Det handler bare om at komme i god tid om morgenen of få en plads, for man kan ikke reservere noget. Jeg har boet der mange dage, og det er meget(!) simpelt – store dorms med mange senge. Tynde madrasser og ikke det reneste sted. Hvis man ikke er så sart er det dog helt okay! morgenmad følger med, og der bor rigtig mange andre rejsende, super fedt! 🙂 plus det er billigt, mindre en 300 rupees pr. nat

Anonym EWT

Jeg foreslår Hotel New Bengal, hvis det skal være billigt. Jeg har selv boet der for noget tid siden, og det var fint til prisen i Mumbai – ca. 500 rp for et enkeltværelse. Husk altid at forhandle om prisen i Indien. http://hotelnewbengal.net/accommodation.asp#

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account