This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym AnnikaS

Hej…
    Vi, min kæreste og jeg står og skal ud at rejse om et års tid. Vi er ved at planlægge en tur til Mexico og Cuba. Under vores ophold på Cuba, har vi planer om at tage på musikskole. Vi vil derfor høre om der er nogle herinde der har forslag til hvor man evt. kunne tage hen, eller måske henvise til en hjemmeside hvor man kan finde informationer.
    Hilsen Simon og Annika

Anonym Anonym

Hej
    Alt efter hvad I vil have undervisning i, så kan jeg virkelig anbefale en privatlærer i Havana. Sidste år rejste jeg sammen med en veninde i Cuba for anden gang, hvor vi fik undervisning i Conga hos ham her Raul, det foregik bare i hans hus, men var virkelig god undervisning og lærte super meget på kort tid. Endvidere kendte han en salsalærer som også var rigtig rigtig god.
    Hvis I vil have rigtig undervisning på en skole, har jeg også navnet på én i Havana som skulle være god. Har ikke selv prøvet den, da der ikke var holdstart da vi var der, men har fået den anbefalet af andre.
    Jeg er i øjeblikket på arbejde, men hvis I vil have navnet eller har flere spørgsmål, kan jeg godt finde det hjemme. Skriv i så fald til juulsgaardmeliss@hotmail.com
    Skal være inden weekenden da jeg der rejser til Asien.
    Ellers må I have en rigtig god tur. Cuba er virkelig fantastisk på sin helt egen måde.
    Hilsen Melissa

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account