Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3500309
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3500309 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Rejsefreaken

      Jeg har været et par gange i Sydøstasien, og vil gerne tillbage, men gerne til et land, der er mindre turistet.

      Der er Myanmar det bedste bud – jeg har dog et par spørgsmål:

      Om den politiske situation – bør man holde sig væk for ikke at støtte det undertrykkende regime. Jeg mener dog at hende Ang you Su ki der sidder i husarrest har sagt at turister er godt.

      Om sikkerhed – er det overhovedet sikkert. Jeg har hørt, at der er kampe med Thailand ved grænsen.

      Til dem der har været der. Er det svært at rejse i landet, hvad er der at se……….. Hvordan kommer man dertil.

      Mange tak for hjælpen …..

      #3500366
       Kenneth Karl Nielsen

        Tjek Bagan – det store tempelområde og oplev en befolkning, der ikke er vant til turister.

        Om man skal tage afsted mener jeg er en beslutning, som er op til den enkelte.

        Hannibal Rejser arrangerer rejser til Myanmar – http://www.hannibal.dk/new/17058

        Den Danske Burma Komite mener ikke man skal rejse til landet -http://www.aif.dk/burma.asp

        #3500368
         Kenneth Karl Nielsen

          Ekstra Bladet skriver i dag, at militærregeringen i Myanmar har fremlagt en politisk plan, der skal føre til demokratiske valg i det sydasiatiske land.

          De vil ligeledes genoptage forhandlingerne med Aung San Suu Kyi.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account