This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Langt de fleste steder i Thailand har myggenet!

Hvis du vil købe et hjemmefra koster det cirka kr. 200. Det vejer ikke særligt meget, men fylder godt i rygsækken.

Kommer du til Thailand uden myggenet skal du sikre dig, at myggenettet de steder de overnatter er i orden. Du SKAL SELV se det.

Hav en god rejse..

PS: Så vidt jeg husker er der kun malariamyg i Nordthailand………..

Anonym janniea

hej. jeg skal til thailand, og skal have et myggenet med. er der nogen der kan anbefale evt, et bestemt slags, og hvor man køber det?

Anonym Cecilie

Det er vigitgt at bruge myggenet i Thailand, da det ikke blot er malaria (Thailand er ikke højrisikoområde), som som overføres med myg, men også Dengue feber og Japansk hjernehindebetændelse. Det er godt at købe nettet hjemmefra, da man på pakken kan læse, om nettet er impreneret – det er vigtigt, at det er, for ellers stikker myggene igennem. Du kan finde imprenerede myggenet i alle friluftslivsforhandlere. Jeg har gode erfaringer med et, som hedder spider. Det er nemt at slå op, og vejer ingenting.

Anonym Anonym

Hey.

Jeg rejste også rundt i thailand sidste år sammen med et par venner i 6 uger. Alle de steder vi boede var der myggenet, og vi boede stort set kun de billigste steder. Personligt ville jeg ikke gide at bruge 200 kr. på et myggenet. (men jeg er også studerende, med stram økonomi, og uden den store frygt for malaria, Dengue osv.)

MBD

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account