This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Magnus

De fleste steder, hvor I får brug for myggenet vil der allerede være sat et op i på værelset. I behøver ikke at tage myggenet med, men køb det i Asien, hvis I finder ud af at I får brug for det. Hvis der er brug for myggenet i det område hvor I er, kan I godt gå ud fra, at det kan købes lokalt. Myggespray, DEET og som regel også citronella, kan også købes lokalt.

Anonym Rasmus

Jeg har aldrig været i den situation at jeg virkeligt behøvede et myggenet.. Så ville aldrig selv pakke et med.. Hvis jeg skulle retunere til Sumatra ville jeg nok overveje det igen men i de ovennævnte lande ser jeg intet problem, da de er opsat de værste steder og ellers kan købes for få kroner på alle markeder..

Anonym LJbn

Er det mon en god idé, at medbringe myggenet på en længerevarende tur til Asien? Vi skal være væk i 2,5 mdr. og skal rejse i Kina, Malyasia og Thailand. Vi vil gerne bo på hostels samt i små hytter.

Anonym Torben

Hej I malaysia – specielt på Borneo – vil et myggenet være at foretrække. I Thailand har man det de fleste steder på de små hoteller. Ellers vil jeg anbefale at man smører/sprayer sig godt med det lokale myggespray – se efter DEET i indholdsfortegnelsen

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account