This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym NannaRoemer

Vi er tre piger der skal til Indonesien til september, og vi har købt malariapiller, så vi er beskyttet mod myg, men er det smart med et myggenet også, bare for at det ikke bliver for irriterende om natten?

Tak.

Anonym Dennis

Det kommer an på hvor I har tænkt jer at sove.

De hoteller/hostels jeg selv boede, havde Air Con på værelserne og der kommer bare ikke myg ind. Jeg sov også under åben himmel i 4 dage uden myggenet på en båd i Komodo området. Min ven blev meget syg den dag vi kom i land, vi ved den dag i dag ikke, hvad der forårsagede det, end ikke lægerne i både Indo og DK. Vi tog også malariapiller. Han fik taget blodprøver efter og de fandt ingen spor af noget kendt. De symptomer han havde, kunne være både bid fra dyr eller hedeslag. 4 dage i solen uden meget skygge i 40 grader (skyggen) kan have forårsaget det, men der var andre symptomer som intet har med hedeslag at gøre. Feks havde han led og muskel smerter 3-4 måneder efter – det får man ikke af hedeslag. Nå, men pas på hvor i skal bo, og skal i ud under åben himmel er jeg da blevet klogere. Beskyt dig dér, det kan ikke skade.

God tur.
    mvh
    Dennis

Anonym Mark

Om swastiastu..;-) hvor skal I være i INDO ?? F.eks. på Bali, Gilli Island, Java og andre steder behøver I ikke at bekrymre jer.. Ellers tjek dette link og HUSK læs alt 😉 http://www.rejsedoktor.dk/trip/indonesien.1.117.4.html

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account