Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3506688
     Anonym

      Hej.
      Jeg er en pige på 19, som meget gerne vil til Afrika i en måneds tid, for at lave noget frivilligt arbejde med dyr.
      Overvejer at rejse med selskabet alott, på deres Noahs ark project i Namibia (i Omaheke regionen). Men ville utrolig gerne høre om andres erfaringer med selskabet, landet og vil især gerne høre fra nogen som har været på projektet.
      På forhånd tak.
      Kristina…

      #3506707
       Lenander

        Hejsa

        Jeg har allerede planlagt og betalt turen til Namibia – Noahs ark med afrejse til januar 2007 og seks uger frem.
        For yderligere info er siden www. harnas.org et besøg værd. Det er Harnas Wildlife Foundation som står for Noahs Ark projektet. Jeg har også bestilt rejsen gennem Alott. Jeg glæder mig!

        Kh Louise

        #3506767
         Anonym

          Tak for hjælpen, det var rigtig godt at få en anden side som man kunne læse mere om stedet på. Er nu kun endnu mere sikker på at jeg rigtig gerne vil derned, kan næsten ikke vente…
          Hvis du gider/har lyst, ville jeg da også blive rigtig glad hvis du skrev lidt om dine oplevelser og erfaringer dernede fra, når du kom hjem igen, hehe…
          Du kan også skrive til mig på adressen kjonck@hotmail.com
          Endnu engang tak for hjælpen…
          KH Kristina

          #3506893
           Lenander

            Det skal jeg nok. Dog er det nok vigtigt at huske på, at det hele ikke kommer til at handle om man skal hygge og kæle med dyr hele tiden. Der er også en masse forefaldende arbejde 🙂

            KH LOuise

            #3507282
             Anonym

              Hej Kristina.
              Kan se at du tænker på at rejse med Alott til Namibia (Noahs Ark project). Tænker også selv på at tage derned til februar 2007 og en måned frem cirka, og derefter rejse lidt rundt i Afrika (Tanzania, Zanzibar og evt. Uganda). Vil dog ikke rejse alene… Så ville lige høre, hvornår du tænker på at tage derned, og om du også tænker på at rejse lidt rundt bagefter.?
              Mvh. Anne-Sofie

              #3507365
               malene

                hej Anne-Sofie
                jeg har lige betalt mit depositum for min rejse til Namibia (Noahs ark projekt) jeg rejser den 2. marts og så 8 uger frem, så hvis du ikke ville rejse alene kunne du jo overveje at rejse der..

                hilsen Malene

                #3512812
                 Marlene

                  Hejsa!

                  Jeg sidder selv og er ved at overveje at melde mig på alotts noahs ark tur, men jeg har li nogle spørgsmål som nogle af jer måske kan besvare. Ved i hvor meget fritid man får og om man har mulighed for at komme ind til byen engang imellem??

                  hilsen Marlene

                  #3513149
                   Rebecca

                    Hej 🙂
                    Jeg vil meget gerne høre fra jer der skulle derned.. måske er jeg heldig og i er kommet hjem nu.. så hvis i er..
                    jeg overvejer også at tage derned, men vil meget gerne høre om det først, og om hvor meget af tiden dernede går med dyrene, i forhold til arbejde i restaurent og bar..

                    mvh Rebecca

                    #3545068
                     Anne

                      Hej 😀

                      Jeg kunne godt tænke mig at hører m jeres oplevelse af projektet?
                      Overvejer det selv rigtig meget :-).

                      Hilsen Anne.

                    Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

                    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                    Log ind med brugernavn & kodeord

                    eller    

                    Glemt dine oplysninger?

                    Create Account