This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym miller25

Hej.

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Jeg er ved at arangere en tur på 20 dage til Thailand i april måned næste år. Mine forældre vil gerne se noget natur og måske nogle dyr… Er der nogen der kender en god nationalpark eller er det bedre at tage op nordpå? Evt Chiang mai!!

Håber i kan hjælpe.

Anonym tonni

Hej !

Chiang mai er et rigtigt godt sted at trekke og bla ride på elefanter…der er en fantastisk natur oppe i bjergene, specielt mod grænsen til Burma. Vi har været der 3 gange, og blevet lige imponeret hver gang. Vi boede hos Karen’ stammen, og oplevede utrolig gæstfri mennesker.

God tur…

Anonym Angelica

Hej!

Jag kan lätt rekommendera att åka ut till Kanchanaburri (ca 6 mil nord väst om Bangkok). Där finns den berömda bron från filmen “Bron över floden Kwai” som byggdes under 2WW kriget, Tigerns Tempel där man kan klappa tigrarna, bada med elefanterna på morgonen och bada i djungeln i Erawan vattenfallen.
    Man kan också boka färdiga turer från Bangkok där allt ingår, och då man bor på en flotte på floden! Var ganska uppmärksam på vart ni ska bo då vi bodde “lite väl enkelt”.
    Men vi ska dit till vintern igen! Tigrarna och Elefanterna är iaf att dö för!!!!!!

Ha en underbar resa!!!!

/Angelica

Anonym Michael

Hejsa

Ca i midten af det nordlige Thailand i provinsen Nakhon Ratchasima ligger Thailands første nationalpark Khao Yai. Her er b.la tigere, gibbonaber og bjørne… :-). Det er nemt at komme dertil fra Bangkok, i tager bare tog eller bus til Korat.

Anonym miller25

Super… Det var lige sådan noget jeg ledte efter! Tak.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account