This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Chrissi

Hejsa.. Jeg ska rejse rundt i Nepal fra juni mdr af og ca to mdr frem… Derfor vil jeg gerne høre om der er nogen herinde der har erfaring med at rejse i Nepal og evt har nogle gode ideer på stedr og ting at opleve, helst ik for turistet..:)

Anonym Anonym

Hej.

Hvis du skal være der hele 2 måneder så er det jo et must at tage ud at trekke. Der er masser af trek til everest basecamp, men også andre fede steder. Desværre er årstiden slet ikke det bedste tidspunkt at trekke i, men mener bestemt du kan få en fed oplevelse alligevel. hvis du vil det trekke skal du ikke bestille trekking hjemmefra , det vrimler med sælgere dernede og du kan spare en masse penge. Ellers ville en tur til Chitwan reservatet være en fed oplevelse. Der er masser af dyreliv og der er mulighed for at se elefanter, næsehorn, tigere (hvis man er heldig) m.m.

Anonym Anders

Pga. af klimaforandringerne er det ikke sådan til at sige hvad der er en god årstid for trekking i Nepal længere.. Jeg havde et skønt 10 dages trek i Langtang området sidste sommer, det kan varmt anbefales! Chitwan er bestemt også et besøg værd selvom det er lidt en turistfælde, men det er der nu utrolig meget der er..Derfor er netop sommeren en god tid at rejse til Nepal, da der er færrest turister.. og ja, lad endelig være med at booke noget hjemme fra, der er masser af bookingbureauer dernede der kan klare lidt af hvert!

Hvis du er til ekstremsport og den slags skulle det også være det helt rigtige sted

rigtig go tur;)

Anonym Westen89

Hej! jeg rejser derned om et par dage – så der skal du være velkommen til at følge med i min blog, og måske få nogle gode ideer 🙂

Anonym Chrissi

Helt sikkert allesammen lyder super!! Jeg holder oejne og oere aabne!! tak for hjaelpen!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account