This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hovgaard

Hej.

Er der én som kan anbefale et godt selskab i Nepal som arrangere turen Kathmandu – Tibet i jeep..!?

Har du taget malariapiller på din tur rundt i Nepal..!?

Takker på forhånd for rådene :0)

Anonym en_anden_kage

malariapiller: jeg tør næppe rådgive folk om den slags, uheldet kan jo være ude.selv tog tog malariapiller de første par uger jeg var i indien (jeg var mest i indien og til slut et par uger i nepal), og inderne grinede af mig da jeg fortalte at jeg tog dem, og nævnte ca 20 sygdomme som er værre og hyppiger end malaria. så det droppede jeg! bivirkningerne er jo næsten også værre end rent faktisk at have malaria. persolnlig valgte jeg at tage den risico. jeg kender folk der har haft malaria, med eller uden pillerne, de sagde det var som at have influenza. skulle jeg selv til nepal igen ville jeg ikke tage malariapiller. tibet ved jeg desværre intet om! god tur! -ida

Anonym LisbethFriis

Risikoen for smitte med Malaria er ikke særligt stor, så det er ikke nødvendigt, at tage forbyggende Malaria piller. Så som almindelig rygsæksrejsende, er der ingen grund til at at forbygge.

Jeg kender en god, nepalesisk guide, som har sit eget trekking bureau. Han kan sikkert hjælpe dig med at arrangere en tur fra Kathmandu til Tibet i Jeep. Men vil du rejse alene eller i en gruppe?

Anonym Anonym

hej jeg er en pige der skal til napal til oktober og vil gerne til tibet, har hørt, at man skal være min 4 af samme nationalitet for at komme ind i landet….er dette ok eller kan ham guiden du kender måske fikse noget andet!
    hilsen pernille

ps: svar gerne på mail: dykkerne@ofir.dk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account