This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Assos

Hej

Jeg er ved at planlægge en måneds lang rejse rundt i Nepal.. Det kommer blandt andet til at indkludere besøg i nationalpark og trekking i Annapurna området mm. Men det jeg vil spørge om er, om det kan betale sig at bestille hjemme fra (det være sig guidede ture, guider, bærere, transport etc.) eller om vi kan nøjes med at booke disse beskæftigelser i Kathmandu(og evt. Pokhari) ?? Vi vil helst undgå at ligge hele programmet inden vi tager hjemme fra, da der skal være plads til afvigelser, og også fordi der kan forekomme komplikationer fordi vi rejser i regntiden.. derfor ville det naturligvis være mest praktisk hvis vi kunne ordner/finde ud af/booke vores beskæftigelser når vi kommer til Nepal, er det realistisk??

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

I kan sagtens bestille det ude I kathmandu.

Pokhara er der hvor I ender efter I har trekket rundt om AnnaPurna-massivet, så at bestille noget der vil nok ikke passe lige så godt som at bestille det I Kathmandu… medmindre I selvfølgelig vælger at tage turen den anden vej rundt.

Hvis I venter med at bestille giver det også bedre muligheder for at forhandle den rigtige pris.

Når I kun har en måned vil jeg dog råde jer til at I nogenlunde ved hvad I gerne vil når I kommer til Nepal, ellers kan der hurtigt gå lang tid med at vælge og vrage.

God tur… der venter jer mange fede oplevelser.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account