Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3530607 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Pjotsen

Hejsa,

Står og skal købe sko til min 16 dages trekkingtur til Everest Base Camp, men ved ikke helt om jeg skal købe sko eller støvler..?? Kommer vi til at gå i sne i disse højder?? Og det skal vel helst være med gore-tex?

Håber nogen kan hjælpe mig :O)

Anonym

Hej

Jeg og en kammerat drager selv til Everest Base Camp i starten af november, men har valgt at købe vandresko fremfor støvler, idet vi skal rejse rundt i 5 md. og ikke gider slæbe rundt på støvlerne efterfølgende.

Vores erfaring er, efter at have snakket med flere forskellige sælgere i diverse friluftsbutikker, at det naturligvis vil være mest fordelagtigt med støvler, men at man, forudsat at være i rimelig form, kan nøjes med sko.

Mit forslag vil derfor være at du tager ud i nogle butikker og får en god snak om dit behov og evt. prøver noget forskelligt. På den måde vil jeg mene, at du opnår det bedste udgangspunkt for et godt trek.

Med hensyn til vejret kan du tjekke dette link ud:
        http://www.mounteverest.net/news.php?id=16977

Held og lykke med det!

Assos

Jeg ville afgjort investere i et par støvler..Det giver altså bare væsentlig bedre støtte og komfort. Jeg har ikke gået til basecamp, men andre ruter i Nepal og det har bestemt været en fordel med støvler..

Jeg har en kammerat der gik til basecamp i Juli, og der stødte de altså ind i en snestorm på vej op..Så mon ikke sne også kunne forekomme på den her årstid

Hvis du skal rejse rundt bagefter og ikke gider slæbe på støvlerne, så spender et par timer på posthuset og få dem sendt hjem, det koster ikke alverden

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account