This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anna-Louise

Jeg skal til Indien, og vil gerne en tur til Nepal, men dette skal være enten i juli eller august? Hvordan ser det ud med trekking og regntiden? Nogen der har erfaringer?

Anonym Ham-der

Jeg skal også til Nepal og derefter Indien. Jeg har erfarede at regntiden i Nepal ligger over sommer og slutter i September ca, så jeg tror ikke at du kan undgå regn, men vi bor jo i Danmark så du overlever nok:-P
    Jeg regner med at tage til Nepal til oktober.

Anonym Anonym

Okay, jeg håber bare man stadig kan få noget ud af sin trekking, er mere det.. Jeg håber bare at det lan lade sig gøre, og at man alligevel kan se bjergene. Nogen der har trekket i den periode?

Anonym mie

hej var i nepal fra august til december for et par år siden-så vidt jeg husker regner det stadig en del i august og de fleste trekker fra oktober til først i december da der er risiko for mudder skred i bjergende i regentiden. men det skal også siges at jeg da mødte nogen der tog ud alligevel- tror også det handler om hvilket trek du vælger. men i hvert fald skal du glæde dig nepal er et fantastisk land og der er masser at opleve både natur og kultur selv om man ikke trekker

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account