This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MathiasNepal

Hej! Jeg skal ud på min første længere rejse til januar. Jeg starter med en måneds rundrejse i Vietnam, hvorefter jeg flyver til Nepal, for at trekke. Vi har bestilt en tur hjemmefra, hvor vi først bestiger Island Peak og derefter har et par dage i Chitwan.
    Efter endt trekking bliver jeg alene i Nepal, hvor jeg har tænkt mig at tage tingene lidt som de kommer – men gerne komme en tur i stillekloster, kører mountainbike og lave andre actionprægede ting.

Jeg har dog et par spørgsmål i forhold til turen:

1. Da jeg kommer fra et varmt Vietnam har jeg tænkt en del over, hvad jeg gør med udstyr til trekking turen, da jeg jo nødigt vil slæbe dunjakker osv. rundt en måned i nepal. Jeg har hørt man kan leje/købe stort set alle tingene i Kathmandu – har nogle erfaringer med dette?

2. Har nogle erfaringer med at være i stillekloster? Hvis ja, hvordan kommer jeg så lettest det. Jeg forestiller mig et kursus på 10/11 dage, som jeg kan se de tilbyder flere steder.

3. Da jeg satser på at være i Nepal, indtil jeg ikke gider mere, er jeg lidt i tvivl omkring returbilletten. Er det nemt nok bare at købe en flybillet dernede? Eller er det bedst at købe en åben flybillet? Og hvordan fungere dette?

Mvh. Mathias

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

nu har du booket men lov mig ikke at book igen stop booking du er back packer og er på en lang og super fed rejse,du kan flyve som du vil i asien.Når du starter din dejlig rejser som bliver en super oplevelse for dig möder du folk fra hele verden og dine rejse planer aendere sig hele tiden,se hvis du möder en super dejlig pige i vitenam som ville rejse sammen med dig og i finder ud af i ville rejse indien sammen, det er frihed når du rejser alle min back packer år har jeg haft plan A plan B og det ender altid med PLAN C ha ha,du rejser vitenam og tag den derfra nepal,et forsalg til din rejse du rejser op nord på i vietnam vider ind i kina, back packer kina,vider til tibet fra tibet ind i til nepal,konge rejse hvor du möder mange back packer, lars

Anonym Anonym

Du skal ikke bekymre dig om trekking udstyr overhovedet – Kathmandus Thamel distrikt wrimler med disse butikker, hvor du både kan leje og købe dit udstyr til meget rimelige penge.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account