Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3528332 bbp-reply-position-2 odd topic-author post-3528340 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     hk

Det er regntid – har vandret hele aug mdr i en stor sky. Det var fedt de to dage vi oplevede den fantastisk storslåede bjergkæde, men ville klart vælge et andet tidspunkt, for det er et fedt land – jeg skal tilbage i foråret.

Anonym

Hej,

Er der nogen der har erfaring med trekkingture i Nepal i juli/august???
        Og hvis man ikke vil trekke, hvad er så godt at se og opleve i Nepal i disse måneder???
        På forhånd tak

Mvh.
        Lisa

Kathmandu

Trekkingture i juli/aug kan godt lade sig gøre, men jeg ville personligt ikke gøre det. Alt efter hvilken rute du vil ud på, vil i højst sandsynligt opleve at gå i mudder til knæene.

løvenbalk

ok ja. Men ved i mon om, der er nogle ruter der egner sig bedre end andre, taget monsunen i betragtning?

Løvenbalk

OK. Er mudret og vådt alle steder i Nepal, eller er der mon nogle trekkingsteder som er i ly for regnen?
              tror du chitwan og Pokhara er ok at opleve i regntiden?

bastian kjar

hold dig vaek fra nepal i regntiden… der flyder med affald… har lige vaeret der to maaneder… jeg trekkede everest base camp og holdt jul og nytaar paa ruten… det var koldt men vi slap for alle turisterne… i oktober, som efter sigende er den bedste maaned har de 10.000 besoegende..
                Jeg kan varmt anbefale hotel northfields i Thamel, Kathmandu..
                Tag til Chitwan et par dage.. og Pokhara..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account