This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sofiehj

Hej. Jeg skal her til foråret et par måneder til Nepal og Indien og jeg er meget interesseret i at finde et tempel, kloster eller lignende hvor jeg kan bo for en tid. Jeg er antropologi studerende og ville elske muligheden for at opleve den buddistiske eller hinduistiske tro tæt på.
    Jeg vil med glæde hjælpe med hvad som helst og har absolut ingenting imod at komme ud i helt isolerede områder. Er der nogen der har prøvet dette eller har nogle ideer, kontakter eller andet er jeg meget interesserede i at høre fra jer.

mvh Sofie.

Anonym LisbethFriis

Du kan prøve, at læse her:
    http://kopanmonastery.com/about.html

Jeg har ikke været der selv og har ingen idé om det er godt eller skidt.

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

hej.

Tjek Dhamasla i indien der er jeg sikker på du kan bo i et kloster, rigtig mange back packer tag der til da det er hjem sted for dali lama, Dhamasla ligger med bus 12 timer fra Delhi i himalaya et rigtig godt sted, masser af tibitansk kultur og er sikker på du kan bo der, men söger for at snakke med nogen inden du booker dig selv ind når du ankommer til Dhamasla, tag op og bo på green hostel, bruge nogen dage for at finde de oplysninger du skal bruge,snak med de andre back packer du möder,er sikker på green hostel kan hjaelpe dig, lykke til, god rejse,lars

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account