This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pjotsen

Jeg er en kvinde som sidste år var tre måneder i Kina, Vietnam, Cambodia og Thailand. Nu er mit helt store ønske at komme til Nepal og trekke. Havde forestillet mig Annapurna Basecamp trekket, og vil gerne høre fra andre om dette er det bedste trek og lidt om hvor hårdt det er.. Efter ca. 3 uger i Nepal vil jeg gerne slutte af med omkring 14 dage i Thailand. Har prøvet at søge lidt på flybilletter, men synes ikke rigtig denne rute kommer frem.. Nogen der ved hvordan jeg kan komme fra Kathmandu til Bangkok??

Anonym Toko

Hej
    Tjek min rejsevenannonce måske du har lyst til rejse sammen med mig gennem Kina, Tibet og Nepal. Jeg ønsker også at trekke i Nepal og derfra videre til Thailand. Jeg kan fortælle dig mere om mine rejseplaner hvis du har lyst til at vide mere skriv venligst på min hotmail: girafnumse@hotmail.com
    Mvh Susanne

Plelelle

Jeg fløj med Royal Nepal airline…. det er ikke så billigt igen, men det var fint nok. Thai air har også billetter…. Jeg kender en der arrangerer billetter og trekking i Nepal jeg kan give ham din mailadr. hvis du er interesseret. Jeg kan i øvrigt varmt anbefale mountainflight, det koster 700 kr. og tager kun en time, men det er utrolig flot 🙂

Anonym Anonym

Jo tak det vil jeg da gerne høre om – har han en hjemmeside?

Anonym Pernille

Jeg skriver lige og spørger ham, der kan vist godt gå lidt inden han svarer (tidsforskel), Jeg kan ikke huske hjemmesiden.

Anonym Anonym

1000 tak for det 🙂

Anonym Pernille

Jeg har sendt dig en mail med hans mailadr, han sagde du bare kunne kontakte ham 🙂 Hjemmesiden er http://www.ultimatenepal.com.np 🙂

Anonym Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

kan også varmt anbefale ultimatedescents

De er meget professionelle.

Annapurna circuit var fantastisk smukt og varieret, men everest base camp skulle også være fantastisk…

Nepal er storslået… overvej at gemme Thailand til senere og brug alle 5 uger i Nepal. Der er masser at lave.

Rigtig god tur

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account