Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200019 bbp-reply-position-1 odd post-3528317 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     LS

Hej alle..

Nogen der har rejst rundt i Nepal, som har erfaringer med at købe udstyr til trekking tur dernede?

Nemt at finde, billigt ? 🙂

Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Der ligger en del butikker i Thamel som er turistkvarteret i Kathmandu. Alt efter hvad du skal have, så vær opmærksom på kvaliteten.

Jeg købte en North Face fleece inden jeg skulle lave annapurna circuit. Den var givetvis et kopiprodukt, men virkede som den skulle sammen med det andet udstyr som jeg havde købt hjemmefra.

Er ikke sikker på jeg vil anbefale at købe sko derude, da det ville være ærgerligt hvis skoene gik i stykker halvvejs oppe ved Thorung La passet.

Men hav en rigtig fed tur… Nepal står formentlig øverst på min liste over fede lande at rejse i 😀

Anonym

Hvad er prisklassen på evt flece ?

Perry (send_flere_penge@hotmail.com)

Det var meget billigt… Jeg tror jeg gav noget der svarer til 70 kr., Men det er 3 år siden, så der kan jo være sket lidt i mellemtiden.

Kathmandu

Jeg var dernede i nov/dec. Priserne er stadigvæk lave, men kan ikke lige huske specifikt hvad en fleece kostede. Der ligger et hav af butikker i Thamel. Gå rundt og hør hvad de forskellige butikker tager for det så får du et godt indblik i hvad du skal give og altså have pruttet fleecen ned i.
              Som der er skrevet før er det meste kopiprodukter, der ligger dog en ægte North Face butik tæt på Thamel hvor priserne sammenlignet med de normale priser for North Face produkter er utrolig gode.

Nepal er et fantastisk land! Jeg savner det som bare fanden!
              God tur!

Kathmandu

Jeg var dernede i nov/dec. Priserne er stadigvæk lave, men kan ikke lige huske specifikt hvad en fleece kostede. Der ligger et hav af butikker i Thamel. Gå rundt og hør hvad de forskellige butikker tager for det så får du et godt indblik i hvad du skal give og altså have pruttet fleecen ned i.
                Som der er skrevet før er det meste kopiprodukter, der ligger dog en ægte North Face butik tæt på Thamel hvor priserne sammenlignet med de normale priser for North Face produkter er utrolig gode.

Nepal er et fantastisk land! Jeg savner det som bare fanden!
                God tur!

Magnus

Kopiprodukter er der mange af og de kan som regel godt bruges. Du skal dog ikke regne med at det er Goretex, selv om det står på dem. Med lidt held er de dog vandtætte og burde være gode nok til at trekke med.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account