This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym LS

Hej Alle …

Jeg skal ud på en længere rejse i Asien, med start i Nepal, hvor jeg overvejer at købe noget af mit udstyr?
    Nogen der har erfaringer med at købe udstyr i Nepal – Katmandu?

Flece, Bukser og lign. Kvalitet /Priser?

Anonym Malene

Du skal se dig godt for mht kvalitet men der er mange steder de er meget åbne om hvad der er kopivarer og hvad der er ordentligt. I Kathmandu, thamel, er der en butik der hedder north field hvor jeg købte en masse og var meget tilfreds. Den ligger tæt ved jysk rejsebureaus kontor.

Anonym Anonym

Tak for svaret, men hvad er priserne på tingene? 🙂

Anonym Anonym

Da jeg var i Nepal fik jeg af vide at næsten alt det The North Face man kan købe var fake.. Og at der vist kun var en enkel butik i Kathmandu der solgte de rigtige varer.. Men vores trekkingguider købte kopi-varer, så måske er kopivarerne gode nok.. Og butikker med den slags udstyr vrimler der med i Thamel.. Men ja, det er kopivarer.. Priserne afhænger meget af hvor god du er til at prutte om priserne.. Men er pris for en fleece, ja det afhænder selvfølgelig af tykkelsen, kan du nok godt få for ca. 50 kr.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account