This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Aj

Jeg havde tænkt mig, at rejse med miljøorganitationen Nepenthes til enten Costa Rica eller Ecuador. Ville i den forbindelse høre om der var andre der havde fået samme idé. Hvis I har ville jeg meget gerne høre om hvilket indtryk I har af organitationen. Synes I den virker hæderlig? Eller endnu bedre. Hvis nogle af jer har været af sted med Nepenthes kunne det være interessant at høre, om hvilke oplevelser I fik og om det var noget der var anbefalelsesværdigt.

Anonym metteks

Jeg har rejst med Nepenthes travel til Mindo i Ecuador.
    De arrangerede et sted at bo i regnskoven, sprogskole og ophold i to forskellige byer. Alt foregik uden problemer.
    Jeg var meget glad for opholdet i regnskoven og glad for at jeg fik opfrisket mit spanske inden jeg tog derud.

Organisationen virker hæderlig og velfungerende. Jeg vil meget gerne anbefale dem.

Du kan læse mere om min tur her; http://www.metteks.dk

God tur.

Anonym Anonym

Hej!!

Jeg har også rejst med Nepenthes til Ecuador – på sprogskole og derefter en måned på projektet Jatun Sacha i regnskoven.
    Nepenthes havde planlagt de praktiske ting fint – og til en pris som ligger ret langt under, hvad andre arrangører tager for nøjagtigt samme pakke.

De er i tæt kontakt med de projekter og sprogskoler de sender folk ud til, og bl.a. derfor tog jeg trygt afsted med dem!
    Så hvis man har lyst til at opleve natur og kultur i sydamerika er det lige sagen!! God tur til alle der vil prøve!

Anonym Annika

Hejsa!
    Jer der har været afsted, hvad kostede det jeg alt i alt.? Jeg tænker også på at rejse med Nepenthes.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account