This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym fiebuhl

Hej, jeg håber at jeg her også kan smide andre indlæg end bare rejsetips mv.

Jeg skal ud at rejse med min veninde tre måneder i Asien.
    Jeg glæder mig rigtig meget, men det bliver også noget af en udfordring, da jeg har svært ved at undvære kæresten. Han er heldigvis fuldt opbakkende omkring min rejse, så det er dejligt.

Men jeg kunne godt tænke mig at høre om der var andre der lider lidt af det samme. Og hvordan med kontakt? er det 3 lange måneder eller flyver tiden afsted som nogen siger?
    Jeg glæder mig for vildt til denne her rejse, men jeg tænker også tit på at blive hjemme så jeg undgår savnet. Men jeg skal og vil afsted, så hvis i har nogen råd til hvordan man nemmere kan undvære hinanden, vil jeg blive så glad!

mvh fie

Anonym Anonym

Bliv hjemme og lad mig få din billet ;-). Du kommer til græde dig selv i søvn hver aften.

Anonym Kiaveise

Jeg undværede min kæreste da jeg var 2,5 mdr i USA..

og puuha det var hårdt og sige farvel, men når man først er af sted så flyver tiden bare af sted og selvfølgelig glemte jeg ikke kæresten, men man tænker ikke så meget på savnet.. synes jeg i hvert fald ikke.. bare man sørger for at holde kontakten jævnligt..

Så tror jeg ikke det bliver noget problem og slet ikke hvis din kæreste støtter op om det…

Anonym raslyng

Bliv nu ikke en til af de personer, der siger, at de altid har ønsket sig at rejse – men ikke fik det gjort pga. en kæreste.
    I kan Skype sammen. Men for guds skyld ikke hver dag. Du skal nyde livet og have en masse oplevelser.
    Jeg har været 2 måneder i Nepal uden min kæreste, og hun har været i Grønland 4 måneder samt Israel 3 måneder uden mig.
    Hvis et forhold ikke holder til det, så holder det ikke alligevel!!!!!!!!!!!
    VH. og forhåbentlig god tur
    Raslyng

Anonym Line

Jeg var selv 3 måneder i Asien med med nogle veninder uden min kæreste. Det var verdens fedeste tur selvom savnet også var stort. Vi skrev lige til hinanden hver aften og fortalte hvordan vores dag var gået og så talte vi nok sammen over skype eller MSN en gang i ugen.
    Umiddelbart ville jeg råde dig til at tale med din rejseveninde om det inden i tager afsted. Især for at gøre hende klart, hvor ofte du vil ringe hjem.

Anonym Fie buhl andersen

bare rolig, jeg tager afsted!! jeg havde bare lige brug for evt. at få nogle råd til hvordan man lige kun takle det. Forholdet skal nok holde, i know, og ja som sagt hvos ikke, så havde det jo ikke gjort det alligevel.

Jeg glæder mig ekstremt til denne rejse, er bare nervøs for at savne for meget, hvilket kan ødelægge min tur – tænker jeg.. Så nej, jeg skal afsted kan i tro!

men tusind tak:)

Anonym lordsasa

Hejsa

Det er aldrig let at forlade dem man elsker i 3 måneder.
    For 1 år siden, tog jeg afsted på min livs rejse igennem Sibirien, Mongoliet og resten af Asien.

Jeg savnede min kæreste så meget at jeg ikke rigtig nød min tur. Når man er så langt væk hjemmefra, så er det endnu nemmere at savne dem derhjemmme.

Jeg forstår dig fuldt ud, men tag dog afsted! Du VIL fortryde det. Sker det at du savner din kæreste, så giv ham dog et kald eller 2 eller 3.

Man kan ALTID få fat på hinanden (det kan dog blive dyrt)

Skulle det blive helt slem, så tag hjem igen. Så har du det det mindste forsøgt!

Håber at det hjalp lidt. Hvis du mangler inspiration til Asien så anbefaler jeg dig at kigge på

http://www.latamba.dk/da/

Her kan du læse om nogle af de mest populære destinationer i Asien, men også om nogle af de glemte!

Anonym Maiken

Vil anbefalde dig, at lave en kalender hvor du tydeligt (eks. med farver) markerer gode, mellem og dårlige dage, så du på de dårlige dage kan tælle de forhåbentlig mange gode du har haft 🙂 Og så huske at notere, hvad du gør, for at blive glad igen, når savnet bliver for stort – for der vil være dårlige dage, og de dage er det rart at have en løsning der virker! God tur!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account