This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym fissankp

Hej folkens

Min kæreste og jeg skal på en længere rejse i Asien. Jeg har aldrig været uden for Europa og USA før:/ Vi lander i New Delhi kl. 02.55 Ret tidligt må man sige.

Jeg har bestilt vores Hotel til at hent os i lufthavnen(tror det er en ret god idé;)

Men vil bare høre om der er nogle, som har nogle god råd til, både hvad vi skal se og hvad vi skal passe på?

Hilsen den lidt nervøse og nye Backpacker 😉

Anonym hanne

Hvis i lander i New Delhi, så please brug ikke for lang tid der. Indien har meget mere at tilbyde. Jeg vil selvfølgelig foreslå jer Taj Mahal i Agra, som er smukkere end nogen kan forestille sig. Varanasi med den hellige flod ganges, er fuldstændig uovertruffen, og meget meget stemningsfuld. Jeg var personlig vild med Calcutta, for den var så ” indisk “, men nogen kan slet ikke holde den ud. Jeg var også til en religiøs festival i Allahabad, hvilket var en af de største oplevelser jeg nogen sinde har haft. Jeg har således kun været i nordindien, så kan desværre ikke sige noget om syd. Offentlig transport er faktisk ok i forhold til asien-tilstande. togene køre til tiden, men det er selvfølgelig ikke dsb. Busser er en prøvelse, der sidder man i bogstavligt forstand lag på lag. Indere er meget nysgerrige og helt utrolig søde, men husk at sætte grænser. nogen kan godt blive temmelige nærgående. Efter kl. 22.00 – bliv helst inde på hotellet. veksel kun penge i Western Union. I kan godt glæde jer. Indien er fuldstændig fantastisk, og nærmest ubeskrivelig.. mvh. Hanne

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account