This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Pernille K. Olesen

Hejsa!

Mangler hjaelp med hvad vi skal saette af som budget for en maaned i New Zealand, vi skal rejse rundt paa begge oer og har allerede betalt camper!

Derfor skal budgettet bruges paa:
    Mad, campingpladser, benzin og ture*

Af ture taenker vi hvalsafari, riverrafting, kayak osv. og vi ville gerne horer om folk har erfaring og viden omkring hvad dette koster? fx. en hvalsafari??

Haaber at nogen kan hjaelpe, paa forhaand tusind mange tak!

Anonym simon

Jeg er lige kommet hjem fra New Zealand i fire uger i en camper fra syd til nord.
    Du skal nok for vente at bruge omkring 15.000. på fire uger. Det kommer meget an på hvor meget i vil køre og jeres aktiviteter.

Et på gode tip.
    – Når i henter vanen vil de prøve at sælge jer en dyrere forsikring – Lad vær med at købe den.
    – I får nok en bog hvor der står hvor i kan campere i følge reglerne. Lad vær med at følge regler og bare camper hvor i vil hvis i er ude på landet (måske gem bilen lidt)

Glæd jer.. Det bliver jeres bedste rejse og i bliver bidt af at være campere. Jeg er sikker på at det ikke er sidste gang jeg har campet/roadtrip

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account