This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Camilla_

Hej! Jeg er en pige på 20 år, der er i gang med at planlægge en rejse til New Zealand og Sydøstasien. Jeg har dog lige et par spørgsmål, jeg ville høre, om nogen kan hjælpe med..!?

Jeg regner med at være afsted fra starten af februar til slutningen af maj og havde tænkt mig at bestille en flybillet via kilroy travels. Jeg overvejer dog, om det vil være smartere selv at bestille den på nettet? Umiddelbart synes jeg det virker til at være noget billigere, når jeg søger efter en lignende flybillet her på backpackerplanet, men er i tvivl om billetten så vil være fleksibel??

Er der ellers nogen, der har nogle forslag til, hvilke steder der er rigtig gode at rejse hen, hvis man har planer om at tage til Thailand, Malaysia og Indonesien i ca. 8-10 uger – primært Malaysia og Indonesien? Har selv bl.a. overvejet at tage til Borneo. Jeg vil gerne have god tid de forskellige steder.. Er til natur, kultur, trekking, en masse adventure og er ikke så meget for alt for meget turisme…

Hvis der er nogen, der har planer om at tage til sydøstasien fra omkring midten/slutningen af marts og har lyst til at mødes undervejs, er I også velkomne til at skrive!! 🙂

Mvh. Camilla

Anonym mbeltoft

Hej Camilla

Jeg tager til SØ asien fra midten af april og 2 måneder frem. Min plan er også Thailand malaysia og indonesien og har også planer om at tage til borneo.
    Jeg tager primært derned for at dykke men er frisk på alt muligt andet også. Skriv til mig hvis du er frisk på at mødes dernede et sted og det passer ind i din plan.

Anonym mie

jeg tager samme tur som dig inden længe, starter med new zealand, og rejser så til SØ asien, dog primært med henblik på Laos og Cambodia.

Mht til flybillet er det svært at sige hvad der er smartest. jeg valgte at bestille gennem jysk rejsebureau da de ku skræddersy min tur som jeg vil ha de billigst. Jeg ringede rundt til forskellig selvskaber og de lavede så et tilbud til mig. det kan betale sig. Fx var kilroy et par tusinde dyrere end jysk.

God tur.. måske vi ses:)

Anonym Anonym

Et godt råd i disse finanskrisetider.. ring til svenske rejsebureauer.. Der er rigtigt mange penge at spare og de flyver også fra KBH.. God tur!!

Anonym Camilla_

Mange tak for hjælpen!! 🙂 Fik priser fra nogle flere selskaber og endte også med at vælge jysk, da deres billet var noget billigere…

I må også ha’ en rigtig god rejse!! Det kan jo være vi mødes undervejs.. 🙂

Har I forresten tænkt jer at købe malariapiller til hele opholdet i Sydøstasien?

Og er der nogen der ved, om det kan betale sig at have et liggeunderlag med, eller om der slet ikke vil være behov for det?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account